Розвиток будь-якої країни на сучасному етапі неможливий без прискорення інноваційних процесів, насамперед у базових галузях економіки, до яких належить і машинобудування. Інноваційні процеси в машинобудуванні є головним рушієм технологічного прогресу як окремих галузей, так і економіки країни і світу в цілому. Тому інтенсивність інноваційних процесів у цій галузі багато в чому визначає потенціал розвитку промисловості та економіки країни, її конкурентоспроможність на світових ринках. Саме через це інноваційні процеси в машинобудуванні є об’єктом посиленої уваги наукових досліджень, про що свідчить значна кількість робіт з цієї проблематики. Укрусі розгялядаються тенденцій та наводиться аналіз сучасного стану інноваційних процесів у машинобудівній галузі.


Магістри повинні володіти не тільки знаннями, вміннями і навичками творчої діяльності у відповідній галузі, а й уміти навчати інших, розробляти  методологічні основи управління навчально-освітнім процесом у системі підготовки і перепідготовки кадрів.

Методика викладання у вищій школі постійно вдосконалюється і трансформується під впливом об’єктивних і суб’єктивних чинників. Базуючись на класичних та інноваційних технологіях інтерактивних організаційних форм навчання та навчально-пізнавальної діяльності студентів, методика викладання у вищій школі дає змогу поглибити та інтенсифікувати процес пізнання студентами реальних явищ завдяки технологічним компонентами та структурним елементам.

На сучасному етапі реформування освіти висуваються нові вимоги до підготовки майбутніх інженерів, з-поміж яких важливе місце посідають уміння розв’язувати виробничо-технічні, проектно-конструкторські, комунікативно-соціальні завдання. Тому головною метою сучасної освіти є така організація навчального процесу, яка забезпечить спроможність випускника відповідати запитам ринку та рівню розвитку інформаційно-комунікаційних технологій.

Динамічний розвиток педагогічної науки і широке використання інформаційно-комунікаційних технологій спонукає до удосконалення змісту дисциплін технічного циклу, методів, прийомів та засобів навчання, що вимагає пошуку ефективних шляхів посилення технічної  підготовки.

У курсі розглянуто підходи, які застосовуються у процесі навчання майбутніх інженерів, які забезпечують не лише ефективне засвоєння практичного та теоретичного матеріалу, а й активізують інтелектуальний  та  вольовий  потенціал  студентів.