АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИЛІНИ

«Бази данних для Web-додатків»

 Предметом даної дисципліни є принципи та методи обробки моделей представлення даних, рівні представлення даних, структури даних, основні операції, що виконуються над даними, ієрархічні, мережеві і реляційні моделі даних, їх суть, реляційна алгебра і числення, нормальні форми схем відносин, проектування реляційних баз даних, мова запитів SQL, методи оптимізації запитів.

Мета дисципліни: формування системного базового уявлення, первинні знання, вміння і навички студентів з основ побудови систем, управління базами даних як наукової і прикладної дисципліни, достатні для подальшого продовження освіти і самоосвіти їх в області обчислювальної техніки, інформаційних систем різного призначення.

Завдання дисципліни: в результаті вивчення дисципліни студент повинен

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні

знати:

  • основні моделі даних, методи організації, пошуку і обробки даних;
  • основи ER-методології моделювання предметної області;
  • логічне моделювання даних;
  • фізичне моделювання даних.

Мати уявлення про об'єктно-орієнтований підхід при створенні систем електронного документообігу та місце і роль баз даних як засобів обробки інформації у системах електронного документообігу та САПР, стан розвитку сучасних систем управління базами даних.

вміти:

  • розробляти архітектуру інформаційних систем та виконувати їх реалізацію, а також створювати технологічні програмні продукти обробки даних, забезпечуючи технологічну підтримку їх працездатності;
  • здійснювати аналіз предметної області та концептуальне моделювання даних;
  • реалізовувати моделі даних в об’єктно-орієнтованих СУБД.

Форми навчання та контролю: лекції, лабораторні заняття, модульні контрольні роботи, екзамен.

Місце навчальної дисципліни в ОПП: сформовані теоретичні знання та практичні навички стосовно основ проектування баз даних та знань дають студентам змогу кваліфікованого використання можливостей баз даних та знань у організації процесів автоматизованих систем управління.